وضعیت اقتصادی تیما تو لالیگا افتضاحه .. رئالم که وضعیت خوبی داره نصفه تیمشو فروخته خیلی از تیما بازیکناشونو ثبت نکردن ولی تو لیگ انگلیس ناتینگهام و وست هم ۱۵۰ میلیون خرج می کنن منچسترم که اشتباهاتش از بارسا بیشتره خرج می کنه هنوز بدون فروختن اینده باشگاهش