میخوان بازی پیروزی با آلومینیوم رو بدون تماشاگر کنن?چقدر کثیفین آخه،مگه میشه هفته سوم بیای محرومیت سال قبل  رو اعمال کنی اونمم وقتی با سوگولي سرخ بازی دارن؟یهو بیاین قانون بذارین بازیهایی که پیروزي ممیهمانه رو بدون تماشاگر برگزار کنید.شرم کنید کثافتها!تنها تیمی که هفته دوم بازیش با تماشاگر بود همین سوگولي سرخ بود