سلام دوستان خوبید ؟

 

بالاخره کارنامه کنکورم اومد . تو زیر گروه 1 منطقه 3 رتبم شده 260 و چند روز دیگه باید انتخاب رشته کنم .

خوشحال میشم دوستان عزیز نظرشون درباره این دوتا رشته بگن تا بنده بتونم یه جمعبندی کلی داشته باشم .

 

خیلی ممنون از توجهتون ♥