ما دیشب تو ال کلاسیکو خیلی خوب بودیم و بردیم واقعا به خودم د تمام رئالی های عزیز تبریک می گم. تازه میگ میگ نبودو دندون از تیم شما بود خوب های تیم ما:جیمز+مودریچ+رونالدو+کارواخال+بنزما+ایسکو بد های تی ما:مارسلو خوب های بارسا:ماسکرانو+ژاوی بدهای بارسا:پیکه+متیو+مسی+سوارز+آندرس مودریچ محشر بود.مارسلو تو ضد حملات خوب نبود و چند پاس اشتباه داد.ایسکو عالی بود.کارواخال دفاعش خیلی خوب بود.ماسکرانو تکل های خوبی زد.مسی محو بود.پیکه افتضاح بود.متیو پاس های بدی داد.آ«درس سوتی بدی داد. در کل به رئالی هاتبریک و به بارسایی ها تسلیت عرض می کنم. فرق مسیو رونالدو رو دریاب.