
حالا مادرید
۴۴۰ بازدیدیکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - 0۸:۱۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
ما دیشب تو ال کلاسیکو خیلی خوب بودیم و بردیم واقعا به خودم د تمام رئالی های عزیز تبریک می گم.
تازه میگ میگ نبودو دندون از تیم شما بود
خوب های تیم ما:جیمز+مودریچ+رونالدو+کارواخال+بنزما+ایسکو
بد های تی ما:مارسلو
خوب های بارسا:ماسکرانو+ژاوی
بدهای بارسا:پیکه+متیو+مسی+سوارز+آندرس
مودریچ محشر بود.مارسلو تو ضد حملات خوب نبود و چند پاس اشتباه داد.ایسکو عالی بود.کارواخال دفاعش خیلی خوب بود.ماسکرانو تکل های خوبی زد.مسی محو بود.پیکه افتضاح بود.متیو پاس های بدی داد.آ«درس سوتی بدی داد.
در کل به رئالی هاتبریک و به بارسایی ها تسلیت عرض می کنم.
فرق مسیو رونالدو رو دریاب.


