
حالا چیه آخه...آلا مادرید -___-
۷۸۸ بازدیدیکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - 0۹:۴۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اصن تو زبان اسپانیایی h اول کلمه رو تلفظ نمی کنن
می نویسن hala ولی در اصل خونده میشه ala...
اینقدر نگین حالا حالا... نخیر پس فردا...
:||


