کاری به نتیجه بازی ندارم ! ولی انصافا برین تو پست منچستر چلسی ببینید .. آدم کیف میکنه ! بدون هیچ توهینی از تیم و بازیکنای تیمشون دفاع میکنن و راحت حرف خودشونو میزنن !! حالا برین پست رئال و بارسا ! آدم از زندگی سیر میشه اینقدر توهین میبینه ! اگه این بازی نتیجش باخت یک تیم هم بود بازم طرفدارای چلسی و یونایتد محترمانه نظر میدادن !