نظرتون ؟
۳۵۷ بازدیدیکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بچه ها خیلی ها میگن دیماریا بد بود ! منم قبول دارم ولی کاری نمیتونست بکنه ! خدایی چلسی بعد از گل یه کوچولو رفت تو دفاع و مثه دیوار چین شد ! آنخل هم تا توپ مرسید بهش 3 تا رو پاش بودن .. و رونی و هررا هم نبودن که کمکش کنن .. ولی رو گلمون خیلی تاثیر گذار بود !


