
عذر خواهی
۵۹۴ بازدیددوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - 0۸:۳۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
من بابت اون حرفی که به سبحان زدم از همه ی شما و مخصوصا سبحان عذر خواهی می کنم.
من منظورم بد نبود نتونستم خوب بگم .
از اون موقعی که به سبحان اون حرفو زدم نتونستم شب بخوابم و خیلی ناراحت هستم.
سبحان فکر نکن که با این حرفا من تو رو دارم خر می کنم.
خداحافظ همگی.


