حجم عکسش یکم بالا بود آپ نمیشد...اینجا میذارمش: http://8pic.ir/images/qx0fofsecdsajjgn5twg.png اینم لینک فیلمش:http://www.aparat.com/v/3t2VG فرقی نمیکنه هوادار چه تیمی باشی...اگه فوتبال دوستی و برای فوتبال اهمیت قائلی و گلای زیبا رو دوست داری و اینو نبینی به نظر من زنده بودنت بی فایدست! اونایی که این گلو دیدن میفهمن من چی میگم...