شاه شاهی دادا، ترجیع بند ترانه ای بود که قائمشهری ها برای محمد عباس زاده در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر می خواندند و همین ترانه باعث شد لقب شاه شاهی روی گلزن امروز تراکتور بماند. به گزارش طرفداری، محمد عباس زاده که امشب گل پیروزی تراکتور را به پرسپولیس زد، سالها قبل در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت. او در مجموعه سرخ محبوب تماشاگرها هم شد اما از این تیم کنار رفت، بعد از آن بارها زمزمه بازگشت او به پرسپولیس هم شنیده شد، اما بازگشت او هیچ گاه محقق نشد تا این که او در شکست پرسپولیس برابر تراکتور، گل برتری تبریزی ها را زد.
2 سال قبل که پرسپولیس برای شروع لیگ برتر مهاجم درجه اول نداشت و عیسی آل کثیر هم محروم شد به یحیی گل محمدی پیشنهاد شد از محمد عباس زاده ای بهره ببرد که خودش بسیار دوست داشت برای پرسپولیس بازی کند و در تیم نساجی هم خوش درخشیده بود اما گل محمدی او را نخواست و عباس زاده باز هم پشت خط ماند.
او که با وجود عشقش به پرسپولیس سالها پشت خط این تیم مانده بود، در 32 سالگی یکی از مهم ترین گل های زندگیش را زد و با گل او تیم تراکتور برابر پرسپولیس برنده شد. او زهر خودش را به پرسپولیس ریخت، شاه شاهی شاید مهم ترین گل زندگیش را زد.



