هر وقت کسی تو بارسا میگه اگر حس کنم مفید نیستم خودم میرم بدونید تا آخر قراردادش وای میسته و پولشو کامل میگیره
۴۲۴ بازدیدیکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - 0۷:۲۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
هر وقت کسی تو بارسا میگه اگر حس کنم مفید نیستم خودم میرم بدونید تا آخر قراردادش وای میسته و پولشو کامل میگیره


