یکی بیاد به من بگه این سیتی چه مرگشه؟؟
۵۷۰ بازدیدچهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
تعداد موقعیت ها در نیمه اول 10 به 3 به نفع سیتی
درصد مالکیت توپ 75 به 25 به نفع سیتی
نتیجه بازی 1-0 به نفع نیوکاسل
آخه چرا این طوری شدیم ما؟ :|


