یه فیلم ژاپنی حدود ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ از صدا سیما دیدم داستانش این بود که یه سری ادم مرده بودن تو یه اتاق(ساختمان) بودن و برای اینکه به زندگی برگردن باید میرفتن صدتا زامبی(یا کسانی که بیرون بودن) بکشن 

اول فیلم اینطوری شروع شد که یه نفر رفت زیر قطار و مرد