طرفداری-به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: می توانستیم تراکتورسازی را ببریم ولی کم شانس بودیم.
وی افزود:امیر حسین صادقی یکی از بهترین ها بود و حنیف عمران زاده هم بعد از 5 ماه دوری از شرایط بازی خوب کار کرد.
برهانی در ادامه در صفحه شخصی خود نوشت:امیدوارم این بدشانسی ها در بازی بعد تمام شود. البته مصدومیت من هم چیز خاصی نیست و با چند جلسه درمان روی زانویم می توانم تمرین را شروع کنم.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930817000008#sthash.gTxpUqJN.dpuf
به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "می توانستیم تراکتورسازی را ببریم ولی کم شانس بودیم."
وی افزود: "امیر حسین صادقی یکی از بهترین ها بود و حنیف عمران زاده هم بعد از 5 ماه دوری از شرایط بازی خوب کار کرد."
برهانی در ادامه در صفحه شخصی خود نوشت: "امیدوارم این بدشانسی ها در بازی بعد تمام شود. البته مصدومیت من هم چیز خاصی نیست و با چند جلسه درمان روی زانویم می توانم تمرین را شروع کنم."