به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "می توانستیم تراکتورسازی را ببریم ولی کم شانس بودیم."

وی افزود: "امیر حسین صادقی یکی از بهترین ها بود و حنیف عمران زاده هم بعد از 5 ماه دوری از شرایط بازی خوب کار کرد."

برهانی در ادامه در صفحه شخصی خود نوشت: "امیدوارم این بدشانسی ها در بازی بعد تمام شود. البته مصدومیت من هم چیز خاصی نیست و با چند جلسه  درمان روی زانویم می توانم تمرین را شروع کنم."