تبریک میگم به همه رفقای گل چلسی فن برای اخراج پاتر بالاخره این کودن نغهم از چلسی رفت .حالا نظر شخصی تون روی کدوم مربی هست برای چلسی دلیل تون چیه.
رفقای چلسی فن تبریک میگم
۱۷۴ بازدیددوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - 0۰:۰۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
