نظر شما رو نمیدونم ولی من میگم از همسر داداش فیبی مضخرفتر تو کل سریال نبود!(دوست دختر چینی راس شاید بتونه نزدیکش شه یکم?)
اصلا افتضاح بود این شخصیت و نبودش قطعا بهتر بود تا بودنش؛بماند که کلا داداش فیبی و داستانهاش طنز خاصی به مجموعه اضافه نمیکرد و اونم زیاد بود و نبودش مهم نیست،بحث بچهدار شدنشونم کلی چرت بود!

