سلام چطور داخل گوشی a52 s مکالمه رو ضبط کنیم صدای طرفم باشه هرچی اپ نصب کردم نشد راهی هست یا یک اپ خوب معرفی کنید
ضبط مکالمه برای a52s؟
۱۱۳ بازدیدچهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سلام چطور داخل گوشی a52 s مکالمه رو ضبط کنیم صدای طرفم باشه هرچی اپ نصب کردم نشد راهی هست یا یک اپ خوب معرفی کنید