سلام 

بالاخره خیاط افتاد تو کوزه?

اصن فک نمیکردم منی که به رفقام میگفتم فکر خداحافظیو بندازید دور خودم بخوام انقد زود برم?

((((برعکس خیلیا که میگفتن اینجا وقت تلفیه و فلان و بهمان 

، 

برای من طرفداری جزو اتفاقات قشنگ زندگیم بود چون رفقای گل و بامعرفت زیادی اینجا دارم)))) 

...

-راستی تا یادم نرفته 

آیدی تلگرامم:gazorpazor007-

ازاینکه با شما بودم خیلی خوشحالم

مراقب خودتون باشید 

خدانگهدار ??

 

 

 

 

 

 

??