سلام
بالاخره خیاط افتاد تو کوزه?
اصن فک نمیکردم منی که به رفقام میگفتم فکر خداحافظیو بندازید دور خودم بخوام انقد زود برم?
((((برعکس خیلیا که میگفتن اینجا وقت تلفیه و فلان و بهمان
،
برای من طرفداری جزو اتفاقات قشنگ زندگیم بود چون رفقای گل و بامعرفت زیادی اینجا دارم))))
...
-راستی تا یادم نرفته
آیدی تلگرامم:gazorpazor007-
ازاینکه با شما بودم خیلی خوشحالم
مراقب خودتون باشید
خدانگهدار ??
??



