سید حسین حسینی با استقلال سفید امضا کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سید حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان فصل گذشته استقلال پس از جلسه با جواد نکونام سرمربی محترم این تیم، امشب در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شد و قراردادی به مدت دو فصل با استقلال امضا کرد.

گفتنی است قرارداد این دروازه‌بان با استقلال سفید امضا شده و باشگاه استقلال بابت این همکاری و همراهی از کاپیتان خود کمال تشکر را دارد.