آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی روز گذشته با حضور در باشگاه استقلال قراردادش را با این باشگاه امضا کردند.
به گزارش طرفداری، آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی دو بازیکنی بودند که با وجود حضور در تمرینات قراردادی با استقلال امضا نکرده بودند.
با این حال این 2 بازیکن شب گذشته با حضور در باشگاه استقلال قراردادهایشان را با این باشگاه امضا کردند تا باشگاه برای گرفتن کارت بازی آنها اقدام کند.
با این شرایط جلالی و سهرابیان می توانند از هفته اول لیگ برتر برای استقلال به میدان بروند.


