طرفداری | لئوناردو بونوچی در ساعات پایانی نقل و انتقالات به اونیون برلین پیوست اما از نحوه جدایی خود بسیار ناراحت است. بونوچی اعتقاد دارد که با این اقدام باشگاه یوونتوس به تصویر حرفه‌ای او خدشه وارد شده است.

پیش از این ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس، گفته بود که این باشگاه از فوریه به بونوچی اطلاع داده که در برنامه‌های فصل آینده حضور ندارد و باید از بین خداحافظی از فوتبال و جدایی از باشگاه یک گزینه را انتخاب کند. بونوچی در گفتگو با مدیاست صحبت‌های الگری را دروغ خواند و گفت:

سرمربی یوونتوس (الگری) چند خبر جعلی در مورد من به رسانه‌ها گفت. این که یوونتوس از ماه‌ها پیش به من در مورد جدایی گفته بود، حقیقت ندارد. در ماه مه (اردیبهشت)، به یوونتوس گفتم که حاضرم برای کمک به بازیکنان جوان به عنوان گزینه پنجم یا ششم در باشگاه بمانم. مدیران یوونتوس در 13 جولای (۲۲ تیر) پس از شایعات زیاد روزنامه‌ها به من گفتند که در پروژه آنها جایی ندارم و این بزرگترین تحقیر من در یوونتوس بود. این اتفاق پس بیش از ۵۰۰ بازی به عنوان بازیکن یوونتوس رخ داد.