طرفداری | فروش راندل کولو موانی با 95 میلیون یورو به پاری سن ژرمن و آن هم در حالی که آینتراخت فرانکفورت این بازیکن را در یک انتقال رایگان به خدمت گرفته بود، سود قابل توجهی برای آن‌ها داشته است. فروشی که گویا حسابی به دهن سران این باشگاه مزه داده و قصد دارند از این به بعد، بیش از پیش سیاست پرورش بازیکن و سپس فروش آن را دنبال کنند. به گزارش بیلد، آینتراخت فرانکفورت یک برنامه نقل‌وانتقالاتی در پیش گرفته که اعتقاد دارند در چند سال آینده، باعث می‌شود 230 میلیون یورو از فروش بازیکنان‌شان درآمد کسب کنند. طبق برنامه سران این باشگاه، آن‌ها قصد دارند که حداکثر پس از سه سال بازیکنان خود را بفروشند. آن‌ها همچنین از الان قیمت بازیکنان‌شان را نیز تعیین کرده‌اند. عقاب‌ها روی ویلیان پاچو، هوگو لارسن و اریک دینا ابیمبه، برچسب 40 میلین یورویی قرار داده‌اند. پکستن آرونسون و فارس چاهیبی نیز دارای قیمت حداقل 30 میلیون یورویی هستند.

این سیاست جدید فرانکفورت با فروش یسپر لیندستروم به ناپولی و راندل کولو موانی به پاری سن ژرمن در همین پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی قابل مشاهده بود. برای مثال هزینه انتقال لیندستروم برای فرانکفورت، 7 میلیون یورو بود و در این پنجره با 35 میلیون یورو به ناپولی پیوست. همچنین به جز رابین کخ از لیدزیونایتد، برای اولین‌بار پس از سال‌ها همه ستاره‌ها متعلق به فرانکفورت هستند و مدیران باشگاه به این دستاورد خود، افتخار زیادی می‌کنند.

یکی دیگر از جنبه‌های برنامه‌ریزی آن‌ها، این است که هیچ یک از بازیکنان مطرح باشگاه نباید در قرارداد خود بند فسخ داشته باشند. البته به‌جز الیاس صخیری که بند فسخ 20 میلیون یورویی در قراردادش گنجانده شده است. همچنین بازیکنان زیر 30 سال حداقل سه سال دیگر از قراردادشان باقی مانده و این یعنی که دیگر وضعیتی مشابه با دایچی کامادا و ایوان اندیکا که در یک انتقال رایگان به لاتزیو و آاس رم پیوستند، پیش نمی‌آید. در نهایت، فرانکفورت قصد دارد این درآمد را روی توسعه زیر ساخت‌های آکادمی، تیم زنان، تیم مردان و پلتفرم‌های دیجیتال استفاده کند. از طرفی چنین درآمدی به مارکوس کروشه مدیر ورزشی فرانکفورت این امکان را می‌دهد که بودجه حقوق‌های پرداختی بازیکنان را کم‌کم افزایش دهد. موردی که می‌تواند روی تمدید قرارداد کوین تراپ و ماریو گوتسه تاثیر مهمی داشته باشد. همچنین اگر فرانکفورت موفق به کسب سهمیه‌های اروپایی بوندسلیگا شود، به کمک آن می‌تواند مبلغی فراتر از 100 میلیون یورو روی خرید بازیکنان سرمایه‌گذاری کند که این یک رکوردشکنی برای‌شان خواهد بود.