اتفاق تلخ و زشتی که در بازی پرسپولیس رخ داد، این بار در دیدار استقلال تکرار شد.
به گزارش طرفداری، تیم فوتبال پرسپولیس روز سهشنبه (14 آذر 1402) ساعتهای سختی را پشت سر گذاشت. این تیم که شانس زیادی برای صعود به مرحله یکهشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت، در خانه دو بر یک مقابل الدحیل قطر شکست خورد و حذف شد. هواداران خشمگین سرخپوشان در انتهای بازی با پرتاب بطری، ناراحتی خود از عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم محبوب خود را نشان داد.
این اتفاق در دیدار امروز فولاد مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر تکرار شد. تماشاگران با پرتاب بطری به زمین بازی چندین بار باعث ایجاد توقف در بازی شدند. باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این ماجرا ورود کرده و برخوردی خواهد کرد یا خیر.



