نیمه اول دربی 102 با جنجال زیادی به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:15 امروز (پنج‌شنبه 1402) به مصاف استقلال رفته تا دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر را برگزار کند. علیرضا بیرانوند که در لیگ برتر بیست‌وسوم جزو مهره‌های کلیدی سرخ‌پوشان بوده، در دربی 102 کمی متزلزل ظاهر شد. در دقایق پایانی نیمه اول، ناهماهنگی بین گئورگوی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس و «بیرو» نزدیک بود کار دست شاگردان یحیی گل محمدی بدهد.

سرخ‌پوشان خوش‌شانس بودند بازیکنی از استقلال در نزدیکی توپ نبود تا بتواند دروازه را باز کرده و پرسپولیسی‌ها را تنبیه کند. در ادامه بیرانوند باز هم خروج بدی داشت و در حالی که می‌توانست توپ را جمع کند، آن را به کرنر فرستاد. این اشتباهات کنار سر و صدای زیاد ورزشگاه، خشم «بیرو» را به دنبال داشت و او عصبانیت خود را سر توپ جمع کن پشت دروازه خالی کرد. باید دید بعد از بازی بیرانوند درباره دیالوگی که بین او و گولیسانی و همچنین او و توپ جمع کن رخ داد، چه می گوید؟

بعد از توپی که به کرنر رفت، بیرانوند با اشاره به گولسیانی گفت که با تو صحبت کردم و گولسیانی با نشان دادن گوش هایش به بیرو گفت سر و صدای استادیوم زیاد است و فریاد او را نشنیده!

 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس - استقلال؛ گزارش زنده

پایان تنش ها؛ یحیی گل محمدی در آغوش جواد نکونام + عکس

خطر از بیخ گوش آرمین سهرابیان و استقلال گذشت!

دربی اسرارآمیز پایتخت؛ VAR هم باشد نظرات متفاوت و صحنه مشکوک است!

به نام خدا و دعوا؛ شروع دربی جنجالی بود!

دربی در دود! / آتش‌بازی از دقیقه یک آغاز شد