هرکس به زبیر نیکنفس دسترسی داره بگه ابداً نباید از تیم جدا بشه چون جدا شدنش علاوه بر اینکه به خودش ضرر میرسونه به تاج هم ضرر میزنه و باعث میهش دست نکونام برای دلالی باز بشه.فرشید باقری هم چیزی بیشتر از زبیرنیکنفس نداره.وقتی مدیرعامل از سرمربی میترسه مجبوریم اینکارو کنیم!
هرکس به زبیر نیکنفس دسترسی داره بگه ابداً نباید از تیم جدا بشه چون جدا شدنش علاوه بر اینکه به خودش ضرر میرسونه به تاج هم ضرر میزنه و باعث میهش دست نکونام برای دلالی باز بشه.فرشید باقری هم چیزی بیشتر از زبیرنیکنفس نداره.وقتی مدیرعامل از سرمربی میترسه مجبو
۷۹ بازدیدیکشنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


