هرکس به زبیر نیکنفس دسترسی داره بگه ابداً نباید از تیم جدا بشه  چون جدا شدنش علاوه بر اینکه به خودش ضرر میرسونه به تاج هم ضرر میزنه و باعث میهش دست نکونام برای دلالی باز بشه.فرشید باقری هم چیزی بیشتر از زبیرنیکنفس نداره.وقتی مدیرعامل از سرمربی میترسه مجبوریم اینکارو کنیم!