
مجتبی جباری در لایو ۳۶٠؛ استقلال سالهاست شخصیت خودشو در دربی از دست داده و برای نباختن به پرسپولیس بازی میکنه از ارائه چنین فوتبالی خجالت کشیدم ??✍
۳۳۰ بازدیدچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مجتبی جباری در لایو ۳۶٠؛ استقلال سالهاست شخصیت خودشو در دربی از دست داده و برای نباختن به پرسپولیس بازی میکنه از ارائه چنین فوتبالی خجالت کشیدم ??✍


