اگه سیتی قهرمان شد اصلا بهیچ عنوان دیگه پست کار نمیکنم و همینطور تو پستهای تیمها دیگه نمیام فقط استا میزارم شایدم همونم نزاشتم
۱۶۱ بازدیدیکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 0۹:۳۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اگه سیتی قهرمان شد اصلا بهیچ عنوان دیگه پست کار نمیکنم و همینطور تو پستهای تیمها دیگه نمیام فقط استا میزارم شایدم همونم نزاشتم


