طرفداری | ممکن است فصل آینده تیم جدیدی به مجموعه استقلال اضافه‌شود؛ این‌بار در رشته والیبال! اخیرا مصطفی کارخانه، پیشکسوت والیبال کشورمان به‌عضویت هیئت مدیره استقلال در آمده‌است. اتفاقی که به خودیِ خود باعث تعجب هواداران استقلال شده بود. حال خبر می‌رسد که مسئولان باشگاه به‌واسطه حضور کارخانه در دل باشگاه، مشغول بررسی احتمال تیم‌داری در لیگ والیبال ایران هستند. البته این موضوع فعلا در حد بررسی‌های ابتدایی است و باید دید این احتمال به واقعیت می‌پیوندد یا خیر.