
اینم که اصلا هر وقت بهش نگاه خواهم کرد یادآور شیرینی اون برد خواهد بود
۳۳۹ بازدیدچهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
همینه ..همینه..همینه...رئال مادرید برنده همینه...
این تیتر جلد اول آس هست که بسیار خاطره انگیز و زیبا هست ..این هم یه وجه دیگه


