متن آهنگ :
باز ای الهه ی ناز ، با دل من بساز کاین غم جان گداز ، برود ز برم گر دل من نیاسود ، از گناه تو بود بیا تا ز سر گنهت گذرم … باز میکنم دست یاری به سویت دراز بیا تا غم خود را با راز و نیاز ، ز خاطر ببرم گر نکند تیر خشمت دلم را هدف به خدا همچون مرغ پر شور و شرر ، به سویت بپرم
آنکه او ز غمت دل بندد چون من کیست ناز تو بیش از این بهر چیست آنکه او ز غمت دل بندد چون من کیست ناز تو بیش از این بهر چیست تو الهه ی نازی در بزمم بنشین من تو را وفادارم بیا که جز این نباشد هنرم … این همه بی وفایی ندار ثمر به خدا اگر از من نگیری خبر ، نیابی اثرم …



