
فایده بازی با میلان
۴۱۱ بازدیدسهشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
قبل از هر چیز تبریک به هوادارای میلان بزرگ!امیدوارم کلکل ها رو به دل نگیرن دو طرف و با هم خوب باشن!
برای میلان که خوب بود !هم بردن !هم اعتماد به نفس پیدا کردن اونم در حالیکه بازیهای فشده مثه رئال ندارن!
اما رئال!
کاملا بود که بازیکنان اصلی به خاطر اسپانسرا بازی کردن هر آدم عاقلی بود تو این برهه حساس که تیم استراحت لازمو تیمو نمیاورد دوبی جلوی میلان آماده !بازیکنان رئال خیلی عصبی بودن که تو تعطیلاتشون بعد کسب 4 جام مجبورن اون سر دنیا بازی دوستانه بکنن! امثال کارواخال و پپه و حتی کروس کاملا عصبی بودن!تیمم که خسته شد و روحیش اومد پایین!همه اینا فقط به خاطر پولی بود که تو مادریدم میشد درآورد!
شاید تنها نکته مثبت حضور رئال حضور مادریدیستاهای اماراتی بود که الحق تیمو خوب تشویق کردن !
بازم تبریک و اینم بگم که حق میلان برد بود و امیدوارم تاوان بدی ندیم!
هالا مادرید
فورزا میلان

