طرفداری | استقلال امروز در دیداری دوستانه به مصاف چادرملو اردکان یزد رفت و با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسید.

در دیدار تدارکاتی امروز دو تیم استقلال و چادرملو که با هدف آمادگی بیشتر برای ادامه مسابقات لیگ برتر برگزار شد، آبی‌پوشان پایتخت با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسیدند. این بازی که قرار بود از ساعت 16 آغاز شود، با توافق دو تیم نیم ساعت زودتر آغاز شد و در 3 نیمه 30 دقیقه‌ای برگزار شد.

در حالی که نیمه اول و دوم این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، استقلال در نیمه سوم به یک ضربه پنالتی دست یافت که رامین رضاییان با تبدیل این پنالتی به گل، دروازه چادرملو را گشود. پس از این گل، آرمان رمضانی و امیر علی صادقی (که پنالتی استقلال روی حرکت او گرفته شده بود) نیز با گلزنی، برتری تیم خود را قطعی کردند.

احمد شهریاری رئیس هیات مدیره و فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز از نزدیک شاهد این دیدار بودند.