با توجه به اینکه بارسا هنوز با اتلتیکو مادرید بازی نکرده 100 درصد امتیاز از دست میده تازه الکلاسیکو هم باهاشون داریم با توجه به تیمشون 90 درصد میبریم...!!!!! ما قهرمانیم آلا مادرید... هالا مادرید♥♥♥