
هوادار برد و قهرمانی که باشی میشه همین ( در مورد بارسا)
۳۴۴ بازدیددوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
قضیه انریکه هم مثل قضیه بیل میمونه
تا دیروز که بردهای پشت سرهم میورد یک سری میگفتند عاشقتیم..پات میمونیم...تو برای بارسا ساخته شدی و...ولی همین که چند بازی خوب ترکیب نچید و چند تا باخت و مساوی به بار اومد...توهین هایی بهش شد که من حتی شرمم میشه اینجا بیان کنم...رکیک ترین حرف ها
میدونید علت این تغییر موضع چیه؟؟؟
برای اینکه اعتقاد به تیم لنگ میزنه...یه سری هوادار دوروزه و هوادار جام و قهرمانی هستند...همیشه نگاهشون کوتاه مدت و سطحی و بچگانه بوده و هیچ وقت مواردی مثل اثرگذاری..برنامه بلند مدت و...براشون مهم نبوده...
بسیار خطر باید تا پخته شود خامی...
باید ریسک باشه ...باید فرصت داده بشه تا یه تیم با تفکرات فرد شکل بگیره...


