ميگن يه روز چهارشنبه دکتر حسابي سرکلاس به شاگرداش گفت : بچه ها پنج شنبه بصورت شفاهي ازتون امتحان ميگيرم.... همان لحظه دوباره گفت : اصلا همين امروز امتحان ميگيريم و اونم کتبي بچه ها همه اعتراض کردند و دکتر گفت : همين که هست...... هرکس نميخواد بياد جلو درکلاس وايسه از 50 نفر ، 3نفررفتن جلوي کلاس و دکتر از بقيه امتحان گرفت... بعدش به بچه هايي که امتحان داده بودن روکرد و گفت: از همه ي شما 10 نمره کم ميکنم همه به شدت اعتراش کردن دکتر ادامه داد و گفت : نمره ي اين 3نفرم ، 20 رد ميکنم دانشجوها با شدت بيشتري اعتراض کردن دکترگفت: بخاطر اينکه شما امروز زيربار ظلم رفتيد و موضوع درس امروز ما ظلم ستيزي بود..........