
خبرهایی خوش از بارسا
۵۴۱ بازدیدسهشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
با وجود اینکه امروز تمرینات تعطیل بود،مسی حدود 1 ساعت و نیم انفرادی تمرین کرد.
در ضمن ما از فروش بازیکن هم محرومیم،این یعنی اینکه مسی حداقل تا یک سال دیگه جایی نمیره.پس یعنی این حاشیه ها معنی ای غیر از جدایی میده.این فالو کردن اینستاگرام چلسی تا حدی پیش رفته که امروز اعضای هیئت مدیره رسمآ میخوان فردا تو جلسه عنوان کنن و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام بشن و فکر میکنن اگه انتخابات اخر فصل برگزار نشه،مسی باشگاه رو ترک میکنه !
به هر حال،به احتمال زیاد ما اخر فصل انتخابات خواهیم داشت و با بازگشت لاپورتا و کرایوف،بدون شک 90% مشکلات بدیهی و 10% باقی به مرور زمان حل میشه.
با توجه به اولتیماتیومی که به انریکه دادن،شاید تغییر مربی هم به زودی انجام بشه.
پس با این اوصاف مشکلات رو به بهبودی هستش.
پ.ن : امروز خبری زده شد که مدیر ورزشی فیورنتینا،مد نظر بارتومئو هست،فقط یک اشاره کوچیک بکنم به این مدیر که گومز رو با کمترین قیمت از بایرن خرید و اون فصل دقیقآ یادمه اکثر نظرسنجی هارو نگاه میکردم،خرید گومز رو با توجه به قیمتش بهترین خرید اون فصل میدونستن.در ضمن همین مدیر ورزشی هم تا جایی که شد بارسلونا رو سر گرفتن کوادرادو اذیت کرد ،در نهایت هم که حاضر نشد زیر 40 میلیون بازیکنش رو به فروش برسونه.همچین کسی زیر 40 میلیون کوادرادو رو نداد،اونوقت ما سسک و الکسیس رو با اون قیمت ها توسط زوبی فروختیم !
#


