باشگاه توافق کرده بود که در سه قسط صد هزار دلار جوما رو بده ولی موسیمانه گفته بوده فقط صد هزار دلار نقد باید بدن و باشگاه نتونست فسخش کنه
با این مربی دیگه به جایی نمیتونیم برسیم چه لکه ننگی بود این بشر
باشگاه توافق کرده بود که در سه قسط صد هزار دلار جوما رو بده ولی موسیمانه گفته بوده فقط صد هزار دلار نقد باید بدن و باشگاه نتونست فسخش کنه
با این مربی دیگه به جایی نمیتونیم برسیم چه لکه ننگی بود این بشر