باشگاه توافق کرده بود که در سه قسط صد هزار دلار جوما رو بده ولی موسیمانه گفته بوده فقط صد هزار دلار نقد باید بدن و باشگاه نتونست فسخش کنه 

با این مربی دیگه به جایی نمیتونیم برسیم چه لکه ننگی بود این بشر