ای بابا? چهارتا خوردیم? لعنت بر درویش این تیم یک ساله وینگر نداره، اصلن نمیشه توپو جلو برد!! مجبوریم هافبک بزاریم وینگر که بنجلزاده فقط بازی نکنه? ای بابا?
۲۶۵ بازدیدسهشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
ای بابا? چهارتا خوردیم? لعنت بر درویش این تیم یک ساله وینگر نداره، اصلن نمیشه توپو جلو برد!! مجبوریم هافبک بزاریم وینگر که بنجلزاده فقط بازی نکنه? ای بابا?


