ای بابا? چهارتا خوردیم? لعنت بر درویش این تیم یک ساله وینگر نداره، اصلن نمیشه توپو جلو برد!! مجبوریم هافبک بزاریم وینگر که بنجل‌زاده فقط بازی نکنه? ای بابا?