رونالدینیو در فیس بوک نوشت:

Olá a todo o povo do Irão. Quadragésimo terceiro aniversário Felicito-vos a todos pelo 22 Bahman. Também concordo consigo que Netanyahu e Trump não são boas pessoas e digo em meu nome: (Morte à América)

ترجمه:

سلام به تمامی ادم های سرزمین ایران. چهل و سومین سالگرد 

۲۲ بهمن را به تمامی شما تبریک میگویم.ای کاش من در آنجا بودم و در جمع شما بودم. من هم با شما موافقم که نتانیاهو و ترامپ ادم های خوبی نیستند و از طرف من بگویید:(مرگ بر آمریکا)