
نقدی بر قوانین نا نوشته!
۶۳۹ بازدیدجمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مراسم توپ طلا .................. مراسمی که در آن فقط مها جمان حق شرکت دارن .وقتی شما مراسم توپ طلا را مشاهده می کنید احساس می کنید که دوروازبانها ،مدافعین و کمی هم هافبک ها فقط برای کامل شدن تعداد نفرات تیم به زمین فرستاده می شوند و نقشی در نتیجه و روند بازی ندارند. چه زیبا گفت دکتر صدر:مردم به ورزشگاه میرن تا بازی مهاجمان رو ببینند اما این مدافعین هستند که نتیجه یک بازی را رقم می زنند.
اگر منکر جمله ی دکتر صدر می شوید بیایید سفری کوتاه به گذشته داشته باشم .23 و29 آگوست 2012 بازی سوپر کاپ اسپانیا بازی رفت در نیو کمپ بارسا تا دقیقه 85 3-1 جلو بود و همه حتی شاید خوشبینا ترین هوادارای رئال جام رو مال بارسا میدونستن اما یک اشتباه بچه گاه از والدز همه چیز رو عوض کرد حالا همه جام رو برای رئال میدونستند حتی شاید خوشبیناترین هوادارای بارسا اما 90 دقیقه باقی مونده بود و هوادارای بارسا امید کمرنگی برای قهرمانی داشتند.سوت شروع بازی حملات وحشتناک رئال امیدها را کمرنگتر می کرد اما وادز آمده بود تا اشتباه شو جبران کنه خیلی هم تلاش کرد اما فایده نداشت و رئال 2-1 برد و با توجه به قانون گل زده جام رو به خانه برد.
بعله اگر مهاجمانو و نه تا موقعیت رو خراب کنن ولی صدمین موقعیت رو گل کننن بخاطر گل پیروزی تیمشان بهترین بازیکن زمین می شوند،اسطوره هوادارا میشن اما اگر یک دروازبان یا یک مدا فع نود ونه تا موقعیت رو دفع کنن و لی صدمین موقعیت رو گل بخورن بدترین بازیکن زمین می شوند همه انتقاد ها به سمتشان می رود.شاید دکتر صد از بین هزار منظوری که تو جملش بود یکیش همین بود که چرا همیشه فقط مهاجمین هستند که جزو سه کاندید برتز انتخاب می شوند .چرا همیشه مسی و رونالدو باید دوتا از اون سه تا کاندید باشن وانگار یک وظیفه است که دو بلیط صندلی همیشه از قبل برای آنها رزو بشه حتی اگر یک فصل بخاطر محرومیت،مصدومیت و یا هر چیز دیگه ای بازی نکنن .کسی منکر قابلیتها مسی و رونالدو نمیشه اما آخرین باری که یکی غیر از این جایزه را برئه کی چه سالی بود ؟نه،آخرین باری که یک دروازبان،مدافع و یا هافبک این عنوان را به نام خود ثبت کرده چه سالی بود ؟بله مشکل ما اینجاست که اکثر آنهایی که در فوتبال ادعا دارند فقط مها جمها رو می بینند حتی بازی کنان،مربیان ،و کاکنان فیفا.
چرا با دروازبان ها،مدافعین و هافبک ها مقل یک بچه سر راهی رفتار می کنید؟
هیچ وقت مسی خودش به تنهایی بارلون رو برنده زمین نکره
طبق هیچ منطقی رونالده یک تنه پرتغال رو به جام جهانی2014 نرسوند .بله رونالد با یک استار زیبا خودشو تو موقعیت تک به تک قرار داده و گل زده .گلش زیبا بود اما چرا کسی پاس اون بازی کنی که با عث شد از مدافع بگذره و به رونادو برسه رو نمی بینه؟ چرا فصط گلهای مسی و رونادو رو میبین؟چرا عکسلعمل دوازبانها رو نمی بینید؟چرا تکلهای مدافعین رو نمی بینن؟چرا بازی سازی هافبک فا رو نمیبین؟
وقتی شما فیلمی می بینن با خودتون می گین اوه چقدر فلان بازی گر خوب بازی می کنه اما هیچ وقت به ذهن شما خطور نمی کنه که بغیر از خود بازیگر:گریمش،دیالوگش،صحنه اون سکانس هم در زیبایی فیلم نقش دارند.بله شبیه فوتبال اسن آنهایی که بیشترین زحمت را می کشند کمتر یا اصلا دیده نمی شوند ولی آنهایی که فقط 1%از اون 100% کار را انجام می دهند قهرمان قصه می شوند


