به گزارش فوتبال ایتالیا و به نقل از طرفداری؛ یوونتوس در هفته هجدهم سری آ، فرداشب در سن پائولو ساعت 23:15 میهمان تیم ناپولی خواهد بود و این در حالی است که فاصله یک امتیازی با تیم رده دومی رم، یوونتوس را برای ادامه صدرنشینی محکوم به برد کرده است.

آلگری در نشست مطبوعاتی گفت:

"سه شنبه گذشته ما به خاطر چهار اشتباه فردی پیروزی مقابل اینتر را از دست دادیم و قطعاً وقتی مقابل تیم با کیفیتی اشتباه می کنید، مجازات خواهید شد. اشتباهات اجتناب ناپذیر است، امّا متأسفانه در حال حاضر هر اشتباهی که مرتکب می شویم، گل را دریافت می کنیم. ما باید از تمام مالکیت توپ و موقعیت هایی که به دست می آوریم نهایت استفاده را ببریم. نمی توانیم تمام 90 دقیقه را به مانند نیمه پرفشاری که مقابل اینتر داشتیم بازی کنیم."

یوونتوس که از سال 2000 به بعد نتوانسته ناپولی را در سن پائولو شکست دهد، در اواخر سال 2014 میلادی نیز سوپرکاپ ایتالیا را در ضربات پنالتی به تیم ناپولی واگذار کرد.

سرمربی یووه افزود:

"بردن در ناپل کار مشکلی است، امّا ما با تمام توانمان تنها به فکر کسب سه امتیاز هستیم. ما باید بدانیم که در هر مسابقه لحظات سخت و مشکل هم وجود دارد و اینکه گل خوردن یک تراژدی نیست و باید ذهنیت تیم پس از دریافت گل تغییر کند. بازی ها با حفظ تعادل به سود شما تمام می شود، نه اینکه با ریسک پذیری بالا و بدون توجه به عواقب کار پیش رویم. ما در فصل جاری تنها هشت گل دریافت کرده ایم، امّا باید از نظر هجومی و تمام کنندگی کار کنیم و تیم بهبود پیدا کند."

رم این فرصت را خواهد داشت تا با پیروزی مقابل لاتزیو در دربی دلاکاپیتاله، موقتاً در صدرجدول سری آ قرار گیرد، آلگری می گوید:

"هیچ تیمی 10-15 هفته مانده به پایان قهرمان لیگ نخواهد شد، لیگ متعادل است و تا پایان رقابت میان همه تیم ها وجود خواهد داشت.ما نباید مغرور باشیم، همانطور که نباید از یک ناکامی ناراحت و ناامید باشیم. ما تیمی هستیم که از قدرت خود آگاه هستیم."

یوونتوس با 40 امتیاز در صدر جدول رقابت های سری آ قرار گرفته است.