به نقل از فوتبال ایتالیا و به گزارش طرفداری؛ رافائل بنیتز که شاگردانش در دیدار سوپرکاپ ایتالیا در ضربات پنالتی یوونتوس را مغلوب کردند، معتقد است آنها دوباره می توانند این کار را تکرار کنند.
بنیتز در کنفرانس مطبوعاتی گفت:
"بازی مهمی پیش رو خواهد بود و اگر بتوانیم پیروز بازی شویم، دوباره توجهات را به خود جلب خواهیم کرد. هدفمان بردن هر بازی است و بعداً به استمرار نتایج فکر می کنیم. مقابل تیم طراز اولی قرار میگیریم و تنها به دنبال برد هستیم. برای بردن مقابل یوونتوس، باید بدانیم که در بازی های گذشته چه اتفاقاتی برای ما افتاده است، ما مساوی و باخت های زیادی را مقابل آن ها تجربه کرده ایم."
سرمربی ناپولی ادامه داد:
"ما باید بتوانیم وقتی از رقبا پیش می افتیم، بازی را کنترل کنیم. در بازی های اخیر مقابل پارما، یووه و چزنا، از نظر شخصیتی نمایش فوق العاده ای داشته ایم. امّا این تنها یک یا دو گام رو به موفقیت است و ما باید به آینده فکر کنیم. نمایش ما مقابل چزنا، نمایشی کاملاً باتجربه بود. انتظار دارم که هوادارانمان سن پائولو را پر کنند و تیم را تشویق کنند. آنها مدت زیادی منتظر نمایش های خوب ناپولی بوده اند، حقیقت این است که ما نمی توانیم با یک پیروزی به اسکودتو فکر کنیم و یا با یک شکست فکر کنیم که فاجعه ای رخ داده است. "
ناپولی فرداشب ساعت 23:15 در استادیوم خانگی اش میزبان یوونتوس صدرنشین خواهد بود.



