خانه/اخبارجوانان دهه شصتی این شکلی در دربند تهران عکس میگرفتند(!) - بهار۱۳۸۸ . عکس از حسن سربخشیان.۲۸۱ بازدیدپنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۰