طرفداری | فیلیپو اینزاگی پس از جدایی از پیزا، مدت زیادی بیکار نماند و با به دست گرفتن هدایت پالرمو، به عرصهٔ مربیگری بازگشت. 

اینزاگی ۵۱ ساله با عقد قراردادی دو ساله، تا تابستان 2027 هدایت پالرمو را بر عهده گرفته است. او که سابقهٔ مربیگری در میلان، ونتزیا، بولونیا، بنونتو، برشا، رجینا و سالرنیتانا را هم در کارنامه دارد، در ابتدای هفتهٔ جاری، پس از یک سال حضور در پیزا، با فسخ قراردادش از سمت خود کنار رفت. او طی ۴۰ بازی همراه پیزا، رکورد امتیازگیری ۱.۹۸ امتیاز به ازای هر مسابقه را بر جا گذاشته بود، ولی در نهایت تصمیم گرفت تیمش را در بازگشت به سری آ همراهی نکند.