یکی از اهنگ های مورد علاقه خودم از البوم Transilvanian Hunger

یک البوم بسیار تاریک و خشن و اتمسفریک و یکی از محبوبترین البوم های دارک ثرون

جزو سه گانه نامقدس(بزودی اپلودش میکنم کامل)

این اهنگ اخرش یک پیام مخفی داره یا به اصطلاح ریورس داره

بیست ثانیه اخر اهنگ رو ریورس کنید با همچین چیزی مواجه میشید

In the name of god

به نام خدا

Let the churchs burn

بگذارید کلیساها در اتش بسوزند

که خیلی واضح اشاره میکنه به اتش سوزی کلیسا ها توی نروژ که معلوم نبوده کار کی بوده و بعدا معلوم میشه کار وارگ ویکرنس بوده و زندون میره و همونطور که گفتم لیریک های این البوم رو وارگ نوشته

فکر کنم به اندازه کافی جالب بود که راجبش نوشتم

Transilvanian hunger

1994

لیریک های این البوم به دست وارگ ویکرنس نوشته شده 

درامر:فنریز

ووکالیست و گیتاریست:ناکتورنو کالتو

ادمین اهنگ کپی رایت نداره