طرفداری | محمدحسین میثاقی و رامین رضاییان با یک‌دیگر گفت‌وگو و دوباره مسائل مختلفی درباره باشگاه استقلال صحبتی طولانی کردند.

شب گذشته رامین رضاییان مهمان محمدحسین میثاقی در برنامه زنده شبکه سه بود. مدافع/هافبک استقلال در گفت‌وگویش با میثاقی درباره مسائل گوناگونی درخصوص شرایط تیمی و شخصی‌اش صحبت کرد. محمدحسین میثاقی در طول گفت‌وگو چندبار با پرسیدن سوالاتی حساس و چالشی درخصوص مسائل مختلف، رضاییان را در موقعیت خاصی قرار می‌داد اما شماره ۱۰ استقلال هربار با جوابی حرفه‌ای از این دست سوالات گذر می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

مثلا در جایی از گفت‌وگو میثاقی درباره قراردادهای فوتبال ایران از رضاییان پرسید و گفت:

به‌نظر من بازیکن یک میلیون دلاری در فوتبال ایران نداریم.

داریم آقای میثاقی. شما کم‌لطفی می‌کنید. ما حداقل ۵،۶ بازیکن در این سطح در لیگ ایران داریم.

درسته، همین تعداد که تو میگی هم وجود دارد اما بقیه چه می‌شوند؟ آن‌هایی که سطح‌شان در این حد نیست اما قراردادهای بالا می‌بندند.

ببینید آقای میثاقی. من همیشه گفته‌ام؛ بازیکنی که سطح بالایی دارد و کیفیت خوبی ارائه می‌دهد، نوش جانش هرچقدر که می‌گیرد. آن بازیکنی که سطحش نیست ولی قرارداد بالا دارد هم حتما توانسته این کار را بکند. بالاخره مدیران در نهایت بازیکنی را جذب می‌کنند و تصمیم با آن‌ها است.

در ادامه محمدحسین میثاقی درباره قرارداد فصل پیش خود رضاییان پرسید و گفت:

قرارداد فصل پیشت لو رفت و مبلغ پیش قرارداد آن مشخص شد. نظری در این خصوص نداری؟

من چه چیزی می‌توانم بگویم آقای میثاقی. این سوال از مجری توانمندی مثل شما بعید است. در فوتبال حرفه‌ای صحبت خود بازیکن درباره این مسائل در مصاحبه‌ها و گفت‌وگوها مرسوم نیست.

آخر مسئله این است که این دیگر شخصی نیست چون رو شد و همه دیدند.

بله اما من چه چیزی می‌توانم بگویم؟ بگویم چرا رو شد؟ صحبت خاصی نیست و من وظیفه‌ام که فوتبال بازی‌کردن است را انجام می‌دهم.

یا در قسمتی از برنامه، میثاقی به جدایی سیدحسین حسینی از استقلال اشاره کرد و گفت:

درخصوص جدایی سیدحسین حسینی نظری نداری؟

برای آقای حسینی آرزوی موفقیت می‌کنم. ایشان کاپیتان ما بودند و سال‌ها زحمت کشیدند. امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند.

مثل چت‌جی‌پی‌تی صحبت می‌کنی! (با خنده). تمام جواب‌ها یک قالب ثابت دارد!

چرا چت‌جی‌پی‌تی آقای میثاقی؟

آخر خیلی‌ها معتقدند می‌شد با یک کاپیتان حرفه‌ای تر رفتار کرد و حسینی می‌توانست بهتر جدا شود.

حقیقتاً من در این زمینه صحبتی نمی‌توانم بکنم. برخی مسائل مربوط به خانواده استقلال است و موضوعاتی که به خود آقای حسینی و مدیریت برمی‌گردد.

با سید پیش از جدایی‌اش حرف زدی؟

خیر.

دوست داشتی در استقلال بماند؟

من نمی‌توانم نظری بدهم آقای میثاقی چون مگر اصلاً نظر من تفاوتی ایجاد می‌کند. وظیفه من بازی‌کردن است و در بقیه مسائل دخالتی نمی‌توانم بکنم. مثلا من دوست دارم لیونل مسی هم‌بازی من باشد اما آیا این اتفاق ممکن است؟ خیر، پس دوست‌داشتن من تاثیری در مسئله‌ای ندارد.

رضاییان: سال‌ها از استقلال بزرگ پیشنهاد داشتم و بالاخره افتخار حضور در این تیم را پیدا کردم؛ هواداران بی‌نظیرند!

رامین رضاییان: اگر در جام حذفی قهرمان نمی‌شدیم نمی‌توانستم با استقلال تمدید کنم؛ نمی‌توانستم بدون قهرمانی در چشم هواداران نگاه کنم