طرفداری | شاگردان امید روانخواه در تیم امید ایران شب گذشته با تکمیل ۳ پیروزی خود، به جام ملت‌های آسیا صعود کردند.

علیرضا بیرانوند که در حال سپری کردن دوران محرومیتش به خاطر شکایت باشگاه پرسپولیس است، پس از درخشش شاگردان امید روانخواه و صعود امیدها به دور بعدی جام ملت های آسیا، به این مساله واکنش نشان داد. بیرانوند برای امیدهای ایران پیام تبریکی داشت و خطاب به ستاره های جوان فوتبال ایران در این پیغام اینستاگرامی نوشت:

خسته نباشید به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی امید؛ دمتون گرم، عالی بودید. منتظر درخشش‌تون در بازی‌های بعدی هستیم آینده‌های ایران.

عکس از استوری علیرضا بیرانوند برای تیم امید ایران
استوری علیرضا بیرانوند