طرفداری | هوگو اکیتیکه در جریان پیروزی ۲-۱ لیورپول برابر ساوتهمپتون در لیگ کاپ، با اخراجی عجیب از زمین بیرون رفت. این مهاجم جوان پس از گلزنی، با درآوردن پیراهنش کارت زرد دوم را گرفت و همین رفتار غیرحرفهای، جریمه باشگاه را برای او به دنبال خواهد داشت.
به گزارش دیلیمیل، هوگو اکیتیکه به دلیل بیانضباطی در بازی مقابل ساوتهمپتون، با کسر حقوق دو هفتهای جریمه خواهد شد. حتی درخشش این مهاجم فرانسوی در شروع کارش در لیورپول با زدن ۴ گل هم قرار نبود او را از جریمه باشگاه انگلیسی نجات دهد.
شاید جریمه مالی برای یک فوتبالیست امروزی پایان دنیا نباشد و حتی در پایان ماه هم متوجه تفاوتش نشود، اما بزرگترین سرزنش برای اکیتیکه از داخل رختکن بود. یرمی فریمپونگ، همتیمیاش، از اینکه لیورپول باید چند دقیقه پایانی را با یک یار کمتر ادامه دهد، به شدت خشمگین بود. فولبک هلندی که از بایرلورکوزن آمده و زیر نظر ژابی آلونسو نظم و مسئولیتپذیری را آموخته، بدون تردید عصبانیتش را بروز داد. میتوان تصور کرد که بزرگان رختکن قرمزها چه واکنشی به این اتفاق نشان دادهاند.
اشلوت، سرمربی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر پس از بازی گفته بود:
این اخراج کاملاً بیدلیل و احمقانه بود. حتی کارت زرد اول هم غیرضروری و تا حدی احمقانه بود، چون یک بازیکن حرفهای باید احساساتش را کنترل کند. به اکتیکیه گفتم اگر این گل را در فینال لیگ قهرمانان اروپا و در دقیقه ۸۷ زده بود و بعد از عبور از سه مدافع توپ را به طاق دروازه کوبیده بود، شاید میتوانستم درک کنم که آنطور جشن بگیرد.
گل هوگو اکیتیکه به ساوتهمپتون



