طرفداری | سکوت مهدی هاشمی نسب در مورد وضعیت این فصل استقلال شکست.

مهدی هاشمی نسب، که در زمان سرمربیگری جواد نکونام در استقلال، مربی این تیم بود، در گفت‌و‌گو با برنا در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت:

این که هنوز استقلال نتوانسته نتایج لازم را بگیرد، ناراحت هستم و امیدوارم زودتر شرایط این تیم خوب شود.

وی در ادامه تاکید کرد:

استقلال باید زودتر امتیازات از دست رفته را جبران تا دل هواداران خود را شاد کند.

 هاشمی نسب که مدت زیادی است سکوت اختیار کرده و واکنش رسانه ای به اتفاقات فوتبال به ویژه شرایط این روزهای استقلال ندارد، توصیه ویژه‌ای را به آبی پوشان داشت و در این خصوص گفت:

از بازیکنان استقلال می‌خواهم قدر این پیراهن با ارزش را بدانند. آنها پیراهن با ارزش و بزرگی بر تن دارند و باید با تمام توان شان برای این تیم و این پیراهن بازی کنند.

مدافع سال های دور آبی پوشان در پایان این گفت و گوی کوتاه خاطرنشان کرد:

حق هواداران استقلال خوشحالی است و امیدوارم شرایط برای شادی آنها فراهم شود.