طرفداری | استقلالی‌ها با اینکه در ۶ بازی اول لیگ خوب کار نکردند و تنها ۷ امتیاز گرفتند، به دلیل عملکرد معمولی سایر تیم‌های لیگ، فاصله‌ای تا صدر جدول ندارند.

علیرضا کوشکی، وینگر چپ استقلال در حاشیه دیدار نمادین مهرآورد بین استقلال و پرسپولیس که در راستای حمایت از کودکان کار برگزار شد، اظهار کرد:

کل مجموعه استقلال از جمله مدیران، کادرفنی و بازیکنان تلاش می‌کنیم تا اتفاقات خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

وی افزود:

تا کنون هیچکدام از تیم‌های لیگ‌ نتوانسته‌اند امتیازات خوبی بگیرند و ما نیز همین مشکلی را داریم. امیدوارم بتوانیم در ادامه نتایج خوبی بگیریم. توقع همیشه از استقلال بالاست، چون بهترین تیم است و تلاش می‌کنیم قهرمان شویم.

کوشکی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر اختلاف بازیکنان داخلی استقلال با نفرات خارجی این تیم، بیان کرد:

ما همه متحد بوده و یک تیم واقعی هستیم. رفیق هستیم و اصلا چنین موضوعی نیست. خارجی‌های ما بازیکنان باکیفیتی هستند و در ادامه مشخص خواهد شد که می‌تواند به استقلال کمک کند.

وی در خصوص عملکرد ضعیف موسی جنپو یکی از نفرات خارجی و جدید تیمش، توضیح داد:

موسی بازیکن خوبی است که متاسفانه در این چند بازی نتوانسته خودش را نشان دهد. امیدوارم همه بتوانند به بهترین شرایط برسند.

وینگر استقلال در خصوص وضعیت زمین‌های چمن ورزشگاه‌های مختلف نیز، گفت:

کیفیت زمین‌های چمن مشخص است و نیاز به نظر من ندارد؛ به خصوص در بازی قبلی (مقابل چادرملو در ورزشگاه تختی تهران) که واقعا کیفیت زمین بد بود.

گل تماشایی علیرضا کوشکی به ذوب آهن